Skip to main content

Nauči sve o Marketing Strategiji!

„Primenila sam stvari koje sam čula od vas i to mi je pomoglo da dobijem tri nova klijenta“

Odlomak poruke koje sam dobio pre neki dan.

Srećan sam jako zbog nje.

Istovremeno se pitam zašto ih nema više.

Jasno je zašto ih nema.

Do sada sam radio sa snimljenim lekcijama.

Neko pogleda ceo kurs, pa čeka pravi trenutak da nešto primeni. Neko pogleda modul, neko lekciju itd.

Iako je ovo sjajan način da mnogo ljudi dođe do informacija, nije najbolji način za pojedinca.

Razmišljao sam kako posle svog znanja koje sam skupio tokom 15 godina rada na internetu dam neku vrednost koja je specifična i posle koje će ljudi moći odmah da nešto naprave i zarade.

 

Duboko verujem da pojedinac najbolje uči:

1. Kada sluša lekcije uživo

2. Kada je 100% fokusiran

3. Kada uči kroz primere

4. Kada radi u grupi

 

Imajući sve ovo u vidu osmislio sam kurs „Marketing strategija“.

 

8 časova u trajanju od 60 minuta, uživo u prostoru u Beogradu, grupe od maksimalno 4 polaznika

Krećemo u drugoj polovini septembra, traje 8 nedelja (jedan čas nedeljno).

Primetio sam da ovde ljudi dosta znaju i pričaju o contentu, oglasima, društvenim mrežama, ali fali strateškog pristupa.

Šta to znači?

U praksi, dogovoriš posao i vodiš neki nalog, kreiraš objave i postuješ, kreiraš oglase, eventualno razmišljaš o ciljnoj grupi. Tu se priča završava.

Kako bi trebalo?

– Postaviš ciljeve, na bazi SMART metodologije
– Temeljno prostudiraš tržište i konkurenciju, koristiš analize poput SWOT, Porterove, PESTLE…
– Segmentiraš i kreiraš ciljne grupe
– Kreiraš korisnički put, kanale na koje ćeš staviti fokus
– Definišeš komunikacioni okvir, USP, ton i način komunikacije
– Postaviš temelje kreative, formati, boje, fontovi..
– Definišeš Operativno-taktički plan, uloge u timu i zaduženja, način na koji se odvija interna komunikacija, budžete kalendar aktivnosti

Zašto je Marketing strategija bitna?

U jednoj rečenici – Sve je lakše kada je imaš!

Lakša je komunikacija, planiranje, kreiranje, praćenje, analiza, merljivost učinka…

Sve je lakše jer imaš temelj, okvir, nešto opipljivo što je osnova daljeg rasta.

Znam.

Deluje kao mnogo posla.

Ipak, ako zidaš kuću na kvalitetno postavljenim temeljima, kasnije će te manje boleti glava. 😊

Imam iza sebe preko 100 kreiranih marketing strategija, od malih i srednjih biznisa do velikih organizacija.

Kreirao sam seriju od osam radionica na kojima će polaznici učiti o marketing strategiji.

Nakon ovih radionica bićete sposobni da sami kreirate strategiju.

Pored toga što ćeš ovu uslugu moći dodatno da naplatiš (što nije zanemarljivo), garantovano ćeš kvalitetnije i učinkovitije raditi svoj posao.

 

Raspored časova:

1. Ciljevi

2. Analiza tržišta

3. Segmentiranje / Ciljne grupe

4. Kreiranje korisničkog puta

5. Komunikacioni okvir

6. Kreativa

7. Oprativno-taktički plan

8. Završno predavanje i testiranje

 

Kurs je za tebe ako si:

1. Frilenser

2. Zaposleni u kompaniji na nekoj od pozicija u digital timu

3. Želiš da se prekvalifikuješ i počneš da se baviš digitalnim marketingom

4. Preduzetnik koji želi da samostalno vodi marketing

 

Mesta su ograničena, biće samo 4 polaznika po grupi i oko toga nema kompromisa.

Sve drugo je previše, jer svakom polazniku hoću 100% da se posvetim.

Želim da svako od polaznika nekoliko meseci nakon kursa bude zadovoljniji poslom, zarađuje više, ima više klijenata, radi ono što voli itd.

Cena za polaznike radionica je 199e.

Prijavite se! 😊

 

    Leave a Reply