Skip to main content

Imate biznis, dobar proizvod i uslugu, a prodaja ne ide dobro?

Verovatno je do marketinga.

Još verovatnije je da je do nedostatka marketing strategije.

Kao što treba da imate biznis plan za poslovanje, tako morate da imate jasno definisanu marketing strategiju kako biste dostigli svoj pun potencijal.

Šta podrazumeva marketing strategija:

1. Istraživanje tržišta i konkurencije

2. Istraživanje vaših mogućnosti i potencijala

3. PESTLE i SWOT analize

4. Definisanje vaše konkurentske prednosti i jedinstvene vrednosti (USP)

5. Kreiranje ciljeva (kratkoročni, srednjeročni i dugoročni)

6. Emocionalno i demografsko mapiranje buyer persona – ciljnih grupa

7. Definisanje puta korisnika (customer journey)

8. Postavljanje komunikacionog okvira (internog i eksternog)

9. Definisanje ključnih poruka komunikacije (message box)

10. Definisanje marketinških kanala

11. Kreiranje sadržaja i plana distribucije

12. Pravljenje operativno-taktičkog plana

13. Kreiranje kalendara aktivnosti

Deluje komplikovano?

Nije komplikovano za nekog ko iza sebe ima na stotine marketinških strategija u gotovo svim relevantnim industrijama.

Kompleksno jeste, ali je neophodno uspostaviti strukturu i sistem koji će donositi rezultate.

Javite se da kreiramo strategiju koja će povećati profit i podići vaš biznis na viši nivo!